Friday, January 13, 2012

Berakhirnya Satu Penantian

Sirna matamu menceritakan perihal hatimu,
Pandangan mata saling bertaut,
Umpama 2 hati insan terpaut pada satu janji tak terungkap,
Kau inginku mengerti,
Tapi ku tak bisa mengungkapnya sendiri,
Kau biarkan aku sendirian menanggungnya,
Kau tak mengerti hatiku.


Ku lihat kau seperti faham,
Tapi nyata kau seperti ingin bermain tarik tali denganku,
Apa sebenarnya yang kau inginkan dari ku?Jangan seksa diriku lagi,
Ku tak mampu menahannya.


Lepaskan aku dari hatimu,
Pergilah dikau dari hidupku,
Akan ku anggap dikau sekadar hembusan bayu,
Lembut pernah menakluk hatiku ini,
Aku terseksa kau tak berkata apa,
Izinkan aku memilih hala tuju hidupku sendiri,
Kau kan ku relakan perjalananmu sendiri,
Pergilah,


Aku rela....


Hasil Karya:Affyn Najihah

2 comments:

senses of soul said...

Perpisahan dalam kebahagian =)

Siti Nornaziha said...

alamak cam lagu la pulak..huhuhu