Thursday, February 2, 2012

Aku Cuma Ingin Kamu

Aku tak tau ape prasaan aku pade die sbnrnye..tp bile dkt dgnye,hatiku rasa berdebar…kenapa yea?mungkinkah setakat rasa suka melihatnye boleh mndtgkan prasaan y sukar aku nak gmbrkan nie?Aku tw aku jnis mdh jtuh cinta tp hatiku kuat mngatakan ade prasaan laen dlm hatiku ini kepadanya..pernh aku tykan pd kwnku apekah jnis prasaan y sdg aku hdapi nie?aku xpasti..Dan itu juga prtama kali aku brtyakan hal sedemikian?ape y blaku kt aku sbnrnye?AKU TAK TAU!...Ya Allah,tnjukkanlah pada ku ptunjuk MU…ape y pasti aku tak pernah jatuh cnta…ya mngkin prtama kali couple ketika form 5 tp xsmestinya pe y kite ase tu syg atau cinta…blh jadi stkt minat..ape y pasti jika hatiku brdbar  tika trlihatkan die atau menunggu kehadirannya,itu lah y mngkin dinamakan cinta…bagaikan ada arus elektrik yang mengalir kuat di tubuhku sekuat degupan rasa hatiku kala bertentang mata dengan dirinya…It’s ok..aku akan tunggu kehadirannya..mungkin blum masenye..sdikit demi sdikit aku blajar apekah itu cinta y sbnr..aku trlalu mngejar cinta di dpn mte hingga xsdr cinta tu hadir tnpa kita sedari wlaupun tnpa kata2.….kdg2 kite xperlu mncari krana mgkin juga mase tidak sesuai ..Allah dah mnentukan y trbaik utk tiap hamba-Nya…aku brserah ape adenye…


Ketika ini baru ku sedar,ape juga y aku buat pasti berkaitan dengan dirinya…minat kami ade sdikit prsamaan…kdg2 ble ku trjatuh die support aku dalam diam…kdg2 aku ase hanya kami berdua y taw isi hati msg2 tp mcm tarik tali…ya mungkin masih trlalu muda utk mgungkapkan semuanya.. terkadang aku rase dia mperhatikanku tp aku sendiri xberani nk buat assumption sndiri…tkut trmalu sndiri pulak..:)..hmm biarlah…biarlah mnjadi cerita y indah dlm hidupku…jika ya apa y ku rasakan ini sama dengannya,ingin ku khabarkan padanya,aku akn blajar utk mndalami ape itu cinta sebenar..Aku bangga dengan dirinya kerana mampu hdup dalam keadaan begitu tnpa sesiapa kecuali keluarga dan kawan2..wlaupun cinta masih xtrungkap…Biarlah hati saling berbicara,biarlah panahan mata sang arjuna menusuk hati sang bidadari,biarlah tiada ungkapan kata-kata cinta,biarlah….

“Asalkan rasa cinta itu tetap mekar di hati sang arjuna dan sentiasa tersemat indah di hati sang bidadari “.


Hati ini sering berbicara sendirian,
Mengenang kisah silam penuh duka,
Apakah masih ada sinar untukku,
Menagih kasih pada yang satu,


Kisahku tidak sehebat kisah di novel,
Ceritera kehidupan penuh keindahan,
Disulami warna-warni ragam manusia,
Aku hanya insan biasa,
Menunggu pelangi bisa menyinari hariku yang kelam,
Ingin cintanya menyinari seluruh hari-hariku..


Ku ingin hanya aku dan dia,
Tiada ganti dirinya,
Hanya kau yang satu,
Kau yang ku rindu,
Dulu,kini dan selamanya…


Hasil Karya:Affyn Najihah

No comments: